Szanowni Właściciele i Mieszkańcy,
informujemy, że w trakcie remontu klatek schodowych zostały zakupione nowe skrzynki pocztowe. W związku z powyższym od dnia 29 listopada do 6 grudnia u Administracji osiedla w bloku przy ul. Internetowej 53 na poziomie -1, w godzinach pracy Administratora ( poniedziałki : 8-13, środy 10-15, czwartki 13-18) będzie można odebrać kluczyk do nowej skrzynki pocztowej.
Prosimy mieć ze sobą dowód osobisty celem weryfikacji Państwa tożsamości. Osoby wynajmujące prosimy aby miały ze sobą upoważnienie od Właściciela Lokalu, może być to w formie papierowej lub skanu.
Nowy klucz mogą Państwo odebrać jedynie po okazaniu dowodu tożsamości/pełnomocnictwa od Właściciela oraz po zdaniu klucza od starej skrzynki pocztowej. Prosimy pamiętać, aby przed zdaniem klucza opróżnili Państwo stare skrzynki pocztowe. W celu dodatkowych informacji prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.
Z poważaniem,
Administracja